Monday, November 9, 2009

kisahnya kita...

aku..
dan kisah dia.

hello? u ktne ni?? npe xangkat call i??
....... i ada kt bilik ni
u tgh buat ape??
....tido
hemmm... kan kite jnji nk kluar ri ni...
...owh ye ke?
iye la semalam kan i da bg tau u.. xkan u da lupa kot..
...ermmm i mengntok ni..nk tido
..... bye!!
u...??
hello.. hello....
u??

aku tersandar di penjuru katil dan hati ku berbisik lagi..
.....maafkan aku wahai bidadari ku... sesungguhnya aku melukakan hatimu.. lagi..
bukan aku pinta... tp aku meminta...
bukan aku terpaksa... tp aku memaksa... bukan kerana x cinta... tp kerana...
cinta yg masih ada...
masih ada untuk aku merasakannya...
mengapa aku yg begini??
bukan aku kah ini??
aku dipembaringan lagi... dengan persoalan yg x pasti...
dan mungkin kan bertambah lagi
maafkan aku sekali lagi bidadari ku...

No comments:

Post a Comment