Wednesday, April 6, 2011

acting,.

aku x tau pun,... sama ada aku pndai berlakon,.. atau x pandai..
so,. aku amik je kelas acting nih,. as minor aku,.

yg best tuh,.
x payah na mmbaca sgt laaa,.
n lagi best,... praktikal je bnyk,. n da pasti la gelak tawa tu,.
wajib ada an,.

bg aku,. susah kot na lakonkan sebuah watak tu,.. dengan jayanye,.
setakat baca skrip,. n goyang sikit badan,.. ape je tuh?
no,.. its not about tht,.
yang aku tau,. feeling tu penting..
salah klu sesuatu tu... hanya penipuan,.. tp harus jadi peniruan,.
x bermakna pun kata kalau jiwa,. x sekepala,..

sepanjang aku dalam kelas nih,..
banyak gak mnde yang aku pikir selama ni,. nyata terpesong.
aku kata org pndai berlakon ni,..
x leh percaya,.. sebab berlakon tu da jd bakat die... setakat na buat2 sedih tu,..
kacang je,...

FUCK OFF!~

jgn na cepat sgt melatah... is not tht simple,.. not as we thought,..
semua yg dilakonkan,... datang dari jiwa,.. pengalaman,.. penghayatan,..
peniruan,...
so where is the atitiude,.. yang leh ckp mamat lakon xleh percaya??
diorg nih suma... bukan seperti yg kite sangka,...
tp.. dieorg ada bkat yg kita x ada,...
mmg... nde tu dilakonkan... tp x kata pun tu satu pembohongan,..
diorg cuma ada gift.. or talented to imitiate sesuatu pergerakan yang diselangi emosi,.

ape pun.. kerana kelas nih,.. aku tau kt mana bakat aku,.. dan sejauh mana bakat tuh,. aku x kata aku pandai,... tapi,. 1st aku berlakon pun da ada bnyk dorongan,..
depa duk kata x percaya aku leh buat smpai cenggitu...

bhai,... na kata ape lagi,.. setakat pandai cemuh org,.. better ko rasa sendiri..
its gud to u,...

ape pun.. sesuatu tu,.. klu di buat ngn hati yg terbuka,.. pasti berjaya,..
n now,.. i found wut i want.....

wait and see,....
&,..
pray for me,...

3 comments: