Tuesday, January 26, 2010

the gurlz tht aku suka



ermm... yang aku suka...
yang x suka kemaskan rambut die..
yang xkisah tentang rambut die senget ke x...
yang xsuka iron baju die...
yang x endahkan baju die kedut ke x...
yang suka jalan kaki jauh-jauh tanpa hala tuju...
yang x suka memilih....
yang kisah bila dipilih....
yang suka-suka....
yang xsuka hati die je nk buat seseuatu....
yang xkisah xde duit.....
yang xkisah ape orang nk kata....
yang x endah ape orang nk kata...
yang xsuka nk dengar orang mngata...
yang x suka nk mngata-ngata...
yang suka kasut aku....
yang xsuka kasut aku ilang....
yang xsuka bertanya....
yang x hipokrit....
yang bukan ahli politik....
yang xsuka bermuka-muka...
yang suka buat muka...
yang xmalu sangat....
yang malu sgt kena pada tempat...
yang xkisah tentang berat badan die...
yang bdan die.... x jadi tumpuan orang....
yang baju die xmenarik pada pandangan orang..
yang seluar die lusuh.... cm seluar aku....
yang barang die secondhand je.... beli kat kedai bundle...
yang suka melukis walaupun x pandai melukis...
yang suka menyanyi walaupun xsedap.....cam suare aku...
yang suka nk amik tau tentang bau mulut die....
yang suka ape....
yang suka dimana....
yang suka siapa....
yang suka bagaimana....
aku ini.....

No comments:

Post a Comment